Remember Me

Precis hemkommen ifrån bion: Remember Me förhandsvisning.

Filmen var hur bra som helst och på sätt och vis var det bra att jag av misstag fått veta slutet (ibland är bloggvärlden inte snäll med vad som basuneras ut och hur det görs) eftersom jag kunde förbereda mig mentalt hela filmen.

Min lillasyster fnissade under kärleksscenen och frågade mig hur det kändes att se min blivande man i sånna scener. Jag bara log och njöt jag :P

Enda minus: Trailern för Eclipse visades INTE. Surt.. jag som sett fram emot den. Lyckos dem som går på premiären på fredag och får se den. Men den kommer ju på internet direkt efter så jag postar den här för er då. Jag som hade tänkt berätta om trailern för er. Men ni får helt enkelt vänta ett par dagar till.

Oj, mitt första lite mer personliga inlägg. Hoppas det inte gör något :)

Har ni bokat era biljetter till Remember Me än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0