Twilight: The Graphic Novel

Jag vet att många som läser denna blogg även gillar Twilight så även om detta inte handlar direkt om Robert så tänkte jag ändå berätta att "Twilight: The Graphic Novel" kommer ut den 16 mars och att den går att förboka här.

Den är naturligtvis baserad på Stephenie Meyers bok Twilight, men är uppdelad i två volymer och det är volym 1 som släpps i mars. Det är Young Kim som har gjort alla teckningar och den är gjort i samarbete med Stephenie.

Vet inte hur ni känner, men jag funderar på att köpa den och se hur den är. De kanske har lagt in lite av Midnight Sun om vi har tur? (Eftersom den nästan är min favoritbok trots att jag bara läst halva).

Nedan har ni lite försmak på hur den kommer se ut.


Tänker ni förboka? Köpa?

 


Kommentarer
Postat av: Noogie

Åh vad kul! Undrar om mycket av storyn försvinner när de gör den till serie..

2010-01-28 @ 16:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0