Robsessed?

Eftersom allas vår R-Patz ligger lågt på nyhetsfronten så får vi helt enkelt tråna via tv:n. Har ni bestämt er än vilken New Moon dvd ni ska beställa? Själv har jag svårt eftersom det finns så många där ute. Min favorit är Japans version som även hade (enligt mig) den finaste Twilight-boxen.


Twilight Ultimate Collector's Set finns att köpa på Amazon.com




Den Japanska Twilight-boxen.




Den Japanska New Moon boxen (min favorit)




Denna otroligt vackra New Moon - Limited Edition Memory Box finns på Amazon.co.uk.



Vilken är din favorit? Har du redan förhandsbokat någon? Själv försökte jag förhandsboka den Japanska versionen, men det stod på Japanska så jag vet inte riktigt hur det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0