Förlovningsringen i Eclipse



Vilken typ av ring ger en vampyr till sin kärlek om han vill tillbringa en evighet tillsammans med henne? Här är en smygtitt på ringen som Edward (Robert Pattinson) ger till Bella (Kristen Stewart) i Eclipse!

I Stephenie Meyers bok beskrivs ringen vara av Viktoriansk stil, oval med diamanter.

På bilden kan du även se Bellas armband som beskrivs i Eclipse. Armbandet som har två hängen, ett kristallhjärta som hon fått av Edward och en liten trävarg som hon fått av Jacob (Taylor Lautner).

Ringen ser inte alls ut som jag hade tänkt mig. Framförallt är det mycket, mycket större än vad jag föreställt mig. Hur tycker ni att den är? Hur hade ni tänkt er att den skulle se ut?

Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0